BRANCHENIEUWS
Investeringen in DOOH overstijgt (P)OOH
Door het veranderend consumentengedrag en de snelle technologische vooruitgang, blijven de digitale advertentie-uitgaven evolueren. Het recente rapport van Deloitte over de digitale advertentie-uitgaven in 2023 geeft een duidelijk beeld welke trends en ontwikkelingen in het afgelopen jaar hebben plaatsgevonden.
Van klassieke neon naar LED-alternatieven: wat je moet weten
Op de aankomende Visualize Expo is neonverlichting te vinden als een steeds vernieuwende vorm van visuele communicatie. Neon, een edelgas dat je vindt als element nummer 10 in het Periodiek Systeem der Elementen, heeft al een lange tijd een belangrijke plek in de reclame- en kunstwereld. Toch zorgt de recente opkomst van ‘fake’ neon, gebaseerd op LED-verlichting, voor verwarring onder zowel consumenten als professionals in de signindustrie.
In gesprek met: EFKA
Een van de bedrijven die aanwezig zijn op Visualize Expo 2025 is EFKA: dé specialist in textielframes. Met hun vele jaren ervaring in de industrie kunnen ze iedere klant advies op maat geven en een product aanleveren dat precies overeenkomt met de wensen en verwachtingen van de klant. Zij maken op maat gemaakte textielframes in enkelstuks of massaproductie.
Sign+ Magazine en SignPro Benelux slaan handen ineen
Sign+ Magazine en SignPro Benelux gaan vanaf 1 januari 2024 samen verder. Creatieve ondernemers in de maakindustrie voor visuele communicatie in Nederland en België zullen
De sign & print industrie komt niks tekort aan ontmoetingsmomenten voor de (nog) onwetende nieuwkomer
Lees in deze blog mijn ervaringen van de (inter)nationale grafische (vak)beurzen met een inspirerende kennissessie van een BN’er, een gesprek met de Dutch Wrap Master van 2022 en bezoek ik een van de mooiste locaties in hartje Antwerpen.
Sign+ Awards 2020
Vrijdag 6 november stond in het teken van de Sign+ Awards 2020, een initiatief van het vakblad Sign+ Magazine. Vanuit Industrial Studios in Arnhem, met