Branche nieuws

BRANCHENIEUWS

digital print out of home
Branchenieuws

Investeringen in DOOH overstijgt (P)OOH

Door het veranderend consumentengedrag en de snelle technologische vooruitgang, blijven de digitale advertentie-uitgaven evolueren. Het recente rapport van Deloitte over de digitale advertentie-uitgaven in 2023 geeft een duidelijk beeld welke trends en ontwikkelingen in het afgelopen jaar hebben plaatsgevonden.

Lees verder »
Visualize Expo
Branchenieuws

Van klassieke neon naar LED-alternatieven: wat je moet weten

Op de aankomende Visualize Expo is neonverlichting te vinden als een steeds vernieuwende vorm van visuele communicatie. Neon, een edelgas dat je vindt als element nummer 10 in het Periodiek Systeem der Elementen, heeft al een lange tijd een belangrijke plek in de reclame- en kunstwereld. Toch zorgt de recente opkomst van ‘fake’ neon, gebaseerd op LED-verlichting, voor verwarring onder zowel consumenten als professionals in de signindustrie.

Lees verder »
efka sign print expo
Branchenieuws

In gesprek met: EFKA

Een van de bedrijven die aanwezig zijn op Visualize Expo 2025 is EFKA: dé specialist in textielframes. Met hun vele jaren ervaring in de industrie kunnen ze iedere klant advies op maat geven en een product aanleveren dat precies overeenkomt met de wensen en verwachtingen van de klant. Zij maken op maat gemaakte textielframes in enkelstuks of massaproductie.

Lees verder »
Branchenieuws

Sign+ Awards 2020

Vrijdag 6 november stond in het teken van de Sign+ Awards 2020, een initiatief van het vakblad Sign+ Magazine. Vanuit Industrial Studios in Arnhem, met

Lees verder »
Scroll naar top